Meja- 18 december

Hellllllllu! Idag gick det bra med båda pållisarna. Började med att ta in Gracz, ge honom mat och sen åt jag. Sen hörde jag Elsas bil komma, då ställde jag mig bakom stalldörren och hoppade ut och skrämde henne, hon höll på att dö :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D! Sedan filmade jag E och L när de tränade. Duktiga tjejor! Sedan tog jag ut Gracz och red i halsringen i paddocken (utan staket). Elsa filmade, den kommer sedan :D
Sen galopperade vi över en äng, wonderful <3 Har verkligen träningsverk av all denna barbackaridning men Superbra för balansen :D Sen fixade jag i stallet och sedan borstade vi hästarna noga som Elsa skrev. Glansspray, hovolja, osv...
Sen red vi barbacka i grimma, skrittade ganska mycket men tog 2 galopper och travade några sträckor, W O N D E R F U L, U N D E R B A R T :') <3 Och jag har inte vågat rida utan sadel och träns när jag rider tillsammans med andra pga. vad jag hört från hans förra medryttare, men han blev så LUGN! Underbart var det!!!! :D litar verkligen på Gracz. <3
Sedan åkte Elsa hem :( Tränade dock lite med Sessa innan hon åkte, gick bra, Stegra, spansk skritt, vinka flema. Film kommer :D
Sedan kom en Hovvårdare och verkade Sessa! Blev bra! :)
Hööörs!
Meja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0